2010. június 7., hétfő

Üdv mindenkinek...mármint az összes (szám szerint 6) olvasónak!
Pont egy év telt el és mondhatjuk úgy, hogy szart sem írtam (elnézést), de védelmemre legyen mondva, hogy a Vadászok nagyon elfoglalt emberek. El sem hinnétek, mennyi kaland és veszély volt ebben az eltelt időben, de ez csak azt segítette elő, hogy sok élménnyel gazdagodtam, amit megoszthatok veletek. Szóval... mivel mostani látogatásom során láttam, hogy +1 olvasóm van legutóbbi jövetelem óta, holott a történet nem folytatódott igazán, ezért ünnepélyes ígéretet tettem magamnak, és természetesen, azoknak, akik olvasnak, hogy másfél héten belül újra beindul a munka és minden folytatódik ott, ahol abbamaradt, hiszen ha már vagytok olyan kedvesek, hogy olvassátok/követitek a történetem, megérdemeltek egy tisztességes munkát... addig is mindenki pihentesse a szemmozgató izmait, élvezze a nyarat én meg beolajozom az ujjaimat, hogy jövő héten már legalább egy új résszel köszönjem meg az eddigi kitartást!
Az erő legyen veletek!:)
Conor

2 megjegyzés:

  1. Nem csak nyilvános feliratkozás létezik ám...
    So... cut to the chase...

    VálaszTörlés
  2. Hahó te Vadász!!! már elég régóta várunk a folytatásra.:D nem szeretnéd befejezni a történetet? (nagy szemekkel néz) Nekem tetszik, hogy a Twilight-hoz hasonlóan írod, csak nem Edward vagy más vámpír itt az "istenített" alak. Az különösen jó benne. Conor sokkal jobb, hogy emberibb meg minden. Kelly is egy kicsit erősebb karakter nem pedig egy szélben sodródó Bella. Szóval az alaptörténet a régi, de a szereplők azért mégis másmilyenek és tetszik...csak olyan jó lenne már tudni, hogy mi lesz velük...naaaaa...lécciiiiii:D (különben is... megígérted.O.O)vagy elfogyott az olaj?:P

    VálaszTörlés